Stoff-overraskelser...

Jeg har fått påfyll på stoflageret (ikke at det virkelig var nødvendig...) til jul. Det var riktignok jeg som bestilte, men jeg visste ikke hva som var oppi pakken, jeg bestilte nemlig tre "Überraschungstüten" - overraskelsesposer fra Michas Stoffecke.

9 m ribb (Sanetta) i blåfarger

2 kg Eigenproduktionen (egenprodusert), 1b og rester.
Nederst er det jersey (jordbærstoffet er interlock), øverst vevd bomull, uglene og fuglene i midten er babycord.
De eneste feil jeg har funnet i stoffet er litt skeiv trykk på kanten på to av jerseybitene... noen biter er riktig nok ganske små, men kjempefine til lommer o.l. de fleste har grei størrelse til å kunne brukes til barneklær.

2,5 m Fleecerester

Da er det bare å ta kontakt, hvis du ser noe som du vil ha sydd et plagg av - bitene holder ikke til mer enn et par plagg hver og litt er allerede brukt opp...

Kommentarer

  1. Så masse flott stoff da. En kjempefin overraskelsespakke det der :)

    SvarSlett
  2. Ja, det var flotte overraskelsespakker! Har også lyst til å bestille derfra, men portoen blir så dyr, og toll i tillegg.. :S

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg